~ my signature ~

Monday, June 27, 2011

... mereka yang ada dihati ini ...

assalamualaikum....

indah kan bila rasa disayangi...indah SANGAT rasa ny kalau disayangi oleh kedua ibubapa kita kan..indah jua rasa nya kalau ibubapa kita itu ada didepan kita.....indah ny ia mungkin tak dapat diungkap oleh kata-kata lagi.....saya rasa bertuah kerna dulu pernah dilimpahi dgn rasa begitu..tapi saya sekadar manusia biasa...mana mungkin saya tidak merindui rasa disayangi oleh ibubapa saya sendiri.......sungguh rasa itu hilang dari mata kami adik beradik dari hari ke hari...

tipu kalau saya katakan saya tidak terasa hati jika melihat ada ibubapa yang membawa anak-anak mereka berjalan dipasaraya....tipu jua kalau saya katakan bahawa saya tidak pernah tersentuh ketika mendengar kawan-kawan saya bercakap telefon dgn ibubapa mereka..tipu jua kalau saya katakan tidak pernah ada sekelumit rindu pada ibubapa saya tika orang disekeliling saya menghabiskan masa lapang bersama ibubapa mereka....tipu jugalah saya kalau saya kata tidak ingat pada kedua orang tua saya...tapi apakan daya...Dia lebih menyayangi mereka....

dikala rindu ini bertandang lagi......sungguh air mata saya tidak dapat dibendung..sebak nya rasa hati.....hari berganti hari...sudah masuk ke pertengahan tahun 2011.....23 dan 25 Julai ini genap lah 2 tahun abah dan genap lah setahun emak pergi meninggalkan kami....saya tahu saya perlu kuat...saya pun tahu saya tak boleh selalu menangis bila teringat kan mereka......tapi saya hanya manusia biasa...mana mungkin saya tidak menangis dikala saya perlu menanggung rindu yang amat mendalam terhadap mereka.....cuma setiap kali rindu itu berlagu pilu..saya akan sedekahkan al-fatihah kpd mereka..semoga roh mereka tenang disana.....

No comments:

Post a Comment