~ my signature ~

Tuesday, August 9, 2011

... Macam Best Pulak Nie ...

1. Bekas kekasih saya adalah :
yg no 1 ke no 2 ke no 3 ke no 4??? *mmg bnyk pulak kan...*

2. Saya sedang mendengar :
bunyi mesin faks yg tak reti diam setiap hari...

3. Mungkin saya patut:
pergi tido sebab bulan pose ni selalu aje mengantuk lebih...

4. Saya suka :
tengok wayang dengan yang tersayang... chewahh... :p

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sahabat baik??ada ke?? ada.... Tengku Ratu Adie.. Norain Khaidir... :)

6.Saya tak paham :
kenapa SEMUA ORANG SIBUK TANYA BILA NAK KAHWIN??

7.Saya kehilangan :
parents yg sgtttttttttttttttttttt sy syg... :(

8.Ramai yang berkata :
kenapa ain suka tgk hp kemudian sengeh2.. suka hati sy lah... hp sy..sibuk aje.. :p

9.Makna nama saya :
lecture time poly dulu kata maksud nama Ainol Barieah itu adalah 'mata manusia'..entah betul entah tak.. kurang pasti...

10.Cinta itu adalah :
Suka.. Duka.. 1 cerita... :)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
memerah otak nak menulis blog... *orang itu adalah sy oke..*

12.Saya akan cuba :
untuk berlagak biasa even sy rindu kan dia.. chit...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sepanjang hayat dikandung badan la kut kan...

14.Telefon bimbit saya :
ada 2.. n sy syg hp sy... tp sy nak pergi beli hp lain lagi kalau ada duit.. *sy seorang yg tamak kalau bab hp ok*

15.Bila saya terjaga dari tidur :
sy mesti tgk hp sy.. ada miscall or sebarang notifications.. n semestinya pukul 2 pagi ye..damn...

16.Saya paling meluat apabila :
gurl gedik tak sedar diri yang dia tu menggediks dengan hak orang lain ok..

17.Pesta/Parti adalah :
kenduri doa selamat.. BOLEH?? ada aku kisah...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
rabbit... tapi tu pun dah lama tak jumpa.. dah pupus ke ape...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
20 ke atas.. tapi bawah 30...

20.Hari ini :
sy ingat nak bercakap tipon sampai abis bateri hp tue.. boleh? sah2 tak boleh punya..

21.Malam ini saya akan :

tengok tv sampai tertido...

22.Esok pula saya akan :
pergi keje n keje n keje....

23.Saya betul-betul inginkan :

duit raya yg banyak.....

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
muka sy sgt tak bermaya.........

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
yg 1st tue....

26.Makanan Barat atau Jepun :
of courseee le barat.. jepun tak pernah try lg...

27.Bilik yang terang atau gelap:
mmg tido 1 rumah kena pasang lampu.... *pembaziran oke*

28.Makanan segera adalah :
sedap & tak menyihatkan... *tapi tetap makan jugakkkkkkkkkk*

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
oke kak...

30.Siapa yang anda nak Tag?
tak de sape2 pun... :)

4 comments:

  1. aku ker sahabat ko tue?pikirla btul2....hahahaha musykil weiiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  2. tu lah.. aku pun musykil dgn jawapan aku sendiri..adakah aku dipukau sewaktu menaip tu...HAHAHAHHAHAHAA.....

    ReplyDelete
  3. klu ko kena pukau ko tak leh taip aku ikat ko beb..gagagaga!!! aku tgh nangis ni wei terharu sangat2

    ReplyDelete
  4. tp ko pukau dr jauh..sb tu aku still boleh menaip..tak perlu la nk terharu sgt beb...:p

    ReplyDelete