~ my signature ~

Tuesday, April 17, 2012

... Celoteh Tengahari ...

dari kaki bawa ke leher.... terbaik sungguh rasa sakit nye... si kaki membengkak sebab kena gigit nyamuk... si leher sakit sebab tersalah bantal kata nye... ayoyoyo... nasib baik jari ku masih boleh berfungsi dengan baik nya... orang kata sakit tu penghapus dosa-dosa kecil... alhamdulillah sebab dikurangkan balasan ku diakhirat nanti....

hari-hari ku berlalu seperti biasa... isnin hingga jumaat kerja... jumaat malam hingga ahad malam spend time with my kekasih halal... and isnin ny seperti biasa kekasih halal tiada disisi... dugaan betul bila ada perhubungan jarak jauh begini... tetapi bagi aku... susah-susah sekarang... bersenang-senang kemudian... lagi pun sesusah mana kita hari ini, ada lagi insan lain yang lebih susah and menderita daripada kita kan... so kita berdoa saje lah semoga kita diberikan kesihatan dan masa untuk melalui hari-hari yang mendatang....

tak sabar nak tunggu end of this month.. adik-adik kesayangan aku nak datang putrajaya... mereka datang sini sebab aku tak berkesempatan untuk pulang ke kuantan... bukan tak berkesempatan ape sebenar nya... kalau nak balik sana.. aku kena ambil cuti sebab kekasih halal pun tempat kerja nya bukan di putrajaya nie... lagipun aku kesian kat adik bongsu aku... bila aku balik sana dia tengah kat U... so mmg tak sempat la nak hangout dengan dia.... so bila diorang datang nie... boleh la pergi jenjalan kan... hope semua nya berjalan lancar and adik-adik ku jugak gembira... macam ni je la untuk kami adik beradik dapat kegembiraan bila sudah tiada kedua-dua orang tua lagi....ok lah.. dah terlebih celoteh pulak rasa nya.... sampai jumpa lagi... bye... (*_^)y

No comments:

Post a Comment