~ my signature ~

Friday, April 6, 2012

... Suka Hati ...

aku tak mengatakan bahawa aku adalah seorang sahabat mahupun seorang kawan yang terbaik bagi kawan-kawan aku...aku pun ada kekurangan aku yang tersendiri.. maklumlah manusia... tidak pernah lari daripada kesilapan dan kekurangan yang ada dalam diri ini.... tetapi aku pelik bila punya kawan yang suka makan kawan... dah takde makanan lain ke nak dimakan nya.... makan la nasi ke... mcd ke... pizza ke... maggie ke... kenapa harus di makan kawan sendiri??? sebab kau nak tunjuk bagus depan kawan kau yang lain.. or sebab kau nak kata kawan kau ni je la salah... dalam dunia nie kau je la yang betul and semua org tak boleh anggap aku kawan.. cuma kau je manusia yang boleh dibuat kawan ye... like datz???? eh pleaseeee la wahai manusia... dunia ni ibarat roda.. harini kau berada diatas sambil mengagungkan kebaikan diri kau sendiri dan menabur cerita tentang keburukan orang lain... tapi tolong ingat bahawa 1 hari nanti kau pula akan berada di bawah sana... jadilah manusia... jangan jadi lalang yang hanya mengikut pergerakan angin sahaja demi menampakkan diri kau tu baik ibarat bidadari yang turun dari kayangan oke...

No comments:

Post a Comment